donderdag 18 december 2014

10 Heerlijke kerst hoofdgerechten


Inmiddels heb ik een aantal heerlijke recepten met jullie gedeeld voor het kerstdiner. Ik hoop dat ik je al een beetje heb kunnen helpen en dat je al een paar ideetjes hebt waar je iets mee kunt. Na het aperitief en het voorgerecht vond je woensdag het hoofdgerecht op Mijn Kookavonturen; Rosbief met spinazie en wortelsausje
Voor het voorgerecht vond je deze week ook 10 alternatieve suggesties op het blog. Ook voor het hoofdgerecht heb ik nu 10 suggesties voor je op een rijtje gezet. Gerechten met vlees, voor de liefhebbers met vis en ook voor de vegetariërs heb ik een aantal opties. Voor ieder wat wils dus, kijk je mee?













































Enjoy Christmas!


LIKE Mijn Kookavonturen op Facebook en blijf op de hoogte van nieuwe recepten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...